Ilmiy kutubxona
To‘rtinchi sanoat inqilobi, postgloballashuv, informatsion jamiyat, maʼnaviy-axloqiy qadriyatlar transformatsiyasi, siyosiy va ekologik xatarlar – XXI asrning evolyutsion paradigmasi inson, jamiyat hamda taʼlim oldiga yangi vazifalarni qo‘ydi, xususan, taʼlim-tarbiya metodologiyasini qayta ko‘rib chiqish, gumanistik g‘oyalarni himoya qilish, postmodernistik jamiyatda yashash ko‘nikmalarini egallash, shaxsiy imkoniyatlarni muttasil rivojlantirishni taqozo etdi.
“Lifelong learning” - “umr davomida taʼlim olish” konsepsiyasining paydo bo‘lgani bejiz emas.
Taraqqiyot mutaxassislarning kasbiy potensialini qo‘llab-quvvatlash, progressiv ish uslublari, metodikalar, texnologiyalar bilan tanishtirish, amaliy kompetensiyalarini shakllantirishga hizmat qiladigan tizim – andragogika oldiga ham yangi talablarni qo‘ymoqda.